Voor Buro49 huisstijl en website ontwikkeld

21 november 2006 -  

logo BURO49 WEB 150 breedBuro49, een adviesbureau voor de hospitality-branche, vroeg Brody in 2006 een huisstijl en website te ontwikkelen.

De visie van Buro49 is samengebald in wet 49: Resultaat is de som van alle goede zetten. Dit kunt u breed of smal zien. Voor uzelf, uw leven, maar ook voor uw bedrijf. Buro49 laat zich graag door de geschiedenis en eeuwenoude filosofie inspireren, zoals door de 48 wetten van de macht. Deze laten vaste patronen, wetmatigheden in het leven en gedrag van mensen zien die waardevol voor ons handelen in de toekomst zijn. Deze wetenschap is voor Buro49 het vertrekpunt en dus ook voor de huisstijl en de website*.

Brody tekende voor het concept en de teksten. Partner Case Communicatie heeft daaraan een mooie vorm toegevoegd.

*Inmiddels (2013) niet meer in de lucht.

 

Reacties zijn gesloten.