Nieuwsblog

De Gelderhorst heeft nu begrijpelijke website

Het is een eer om voor De Gelderhorst te mogen werken. De Gelderhorst is het enige zorgcentrum voor oudere Doven in Nederland. Voor de nieuwe website mocht Brody de teksten schrijven.  Schrijven voor Doven – De Gelderhorst schrijft Doven consequent …

lees verder »

Liggen er dinosaurusbotten in de Wageningse bodem?

Sinds de start van de bouw, komt basisschool De Bijenkorf regelmatig in het nieuws. Ook een deel van ons werk voor de introductie van de school in Wageningen.  

Wageningen krijgt Bijenkorf

De Stentor kopte ‘Wageningen krijgt Bijenkorf’. En dat klopt. Weliswaar niet het sjieke warenhuis, maar wel een nieuwe basisschool met dezelfde allure. Basisschool De Bijenkorf opent vanaf augustus 2018 de deuren. Hieraan is een intensief proces van jaren vooraf gegaan. …

lees verder »

VR-experiment heeft veel losgemaakt in Wageningen

Het VR-experiment heeft veel losgemaakt in Wageningen. Komt er een nieuw busstation? Gaat het parkeerterrein aan de Gerdesstraat op de schop? Niets van dat alles. Tenminste.. daar ging het VR-experiment helemaal niet over. Of toch? In februari 2018 hebben we …

lees verder »

Virtual Reality Experiment met gemeenteraad Wageningen

Op 22 februari 2018 voerden we succesvol een Virtual Reality-experiment ‘Wageningen 2030’ uit met de gemeenteraad van Wageningen. We hebben met elkaar 2  toekomstscenario’s van de stad ervaren. Daarvoor wandelden we virtueel door het Wageningen van 2030 in 2 verschillende …

lees verder »

Plastic Soup Surfer in Wageningen onthaald

Afval is een hot item. En plastic afval een ramp. Plastic dringt onze voedselketen binnen. Er drijft meer afval in de oceanen dan er vis in zit, is een uitspraak die ik onlangs hoorde. Dat baart me zorgen. Tijd voor …

lees verder »

Wat is usability? #Wet 1: Don’t make me think

Ik ben een groot fan van Steve Krug, een usabilty consultant die het standaardwerk Don’t make me think heeft geschreven. Die titel is al een vondst op zich. ‘Don’t make me think’ herbergt alles wat usability is. Het is de …

lees verder »

Succesvolle lancering app Vergunningchecker Pro

Voor Geodan Vergunningeninfo BV kreeg Brody de vraag  een online plan te ontwikkelen voor marktintroductie van de Vergunningchecker Pro, een app voor de bouwsector. De online marketingcampagnes lopen vanaf 4 oktober 2016 en de eerste tekenen wijzen op succes.  Brody is gestart …

lees verder »

Kansen voor webshops buitensportzaken

Bergschoenen zoeken in een kleine maat… ga er maar eens aanstaan. Je denkt dat internet je wel een handje helpt. Niet dus. De zoekresultaten vallen tegen; de webshops nog meer. Dan maar een fysiek rondje langs Bever en Zwerfkei. Ik …

lees verder »

De deeleconomie pur sang bij Blokker

Als je met online marketing bezig bent, vergeet je nogal eens de ‘analoge wereld’. Het delen van meningen, kamers, je tuingereedschap en auto’s is er immers bij de gratie van internet. Ja, dat klopt maar vergeet niet dat het mensen …

lees verder »

Online strategie Dirkzwager advocaten en notarissen

Dirkzwager advocaten en notarissen is een innovatief kantoor dat actief kennis deelt op internet. In de branche zijn ze hiermee erg succesvol, en dat willen ze ook graag blijven. Vandaar dat Brody de online prestaties heeft geanalyseerd en op basis van ontwikkelingen …

lees verder »

Brody in magazine Alfa Accountants

In het septembernummer (2014) van ‘Mens in bedrijf’ van Alfa Accountants staat Marianna van den Broek, van Brody, stil bij de aarzelende houding van veel MKB’ers voor wat online marketing betreft. Lees ‘Wie is er bang voor online marketing?’ >>

Onbekommerd fietsen in het digitale tijdperk

Vroeger was je dagen bezig om je fietsvakantie voor te bereiden, nu een paar uur. Dit dankzij de prachtige digitale tools die het internet je biedt, zoals de fietsrouteplanner van de Fietsersbond. Alleen jammer dat de wereld van de apps nog …

lees verder »

Waarom een goed vindbare website? 76% koopt via internet. Daarom!

In 2014-1 heeft 76% van de Nederlanders voor 3,63 miljard euro aan producten en diensten via internet gekocht, 22% van alle consumentenuitgaven. Schrikt niet! Dit biedt juist kansen, ook voor de winkelier in de straat. Zorg ook voor een goed vindbare …

lees verder »

Notarissen en advocaten hebben internetvrees

Wachten tot het grind knerpt. Dat hebben notarissen en advocaten decennialang gedaan. De klanten kwamen vanzelf. Die tijd is voorbij. Marktwerking en digitalisering hebben hun intrede gemaakt. De crisis deed de rest. Een groot deel van de branche klaagt steen …

lees verder »