Portfolio

Succesvolle lancering Vergunningchecker Pro

Voor Geodan Vergunningeninfo BV kreeg Brody de vraag  een online plan te ontwikkelen voor marktintroductie van de Vergunningchecker Pro, speciaal voor de bouwsector. De online marketingcampagnes lopen vanaf 4 oktober 2016 en de eerste tekenen wijzen op succes.  Brody is begonnen met …

lees verder »

Online strategie Dirkzwager advocaten en notarissen

Dirkzwager advocaten en notarissen is een innovatief kantoor dat actief kennis deelt op internet. In de branche zijn ze hiermee erg succesvol, en dat willen ze ook graag blijven. Vandaar dat Brody de online prestaties heeft geanalyseerd en op basis van ontwikkelingen …

lees verder »

Website Kraamzorg : onze jongste telg

Wij hebben iets kleins en fijns op de wereld mogen zetten: de eerste website van Kraamzorg Plus Den Haag. Petra Blom is de trotse moeder. Zij heeft Brody gevraagd haar te helpen met tekst, vormgeving, optimalisatie en bouw van haar nieuwe website.  …

lees verder »

Website Aaltje Vincent online gegaan

Afgelopen maanden hebben we hard aan de website van Aaltje Vincent gewerkt. Vandaag was het dan zover: de nieuwe website is online gegaan. Aaltje is er erg content mee. En wij dus ook.  Aaltje Vincent bedrijft Jobmarketing. Als eerste in Nederland …

lees verder »

Mercadero zet in op online marketing

Quinoa is bezig aan een opmars in VS en Europa. De vraag is groter dan het aanbod en dat zet het handelskanaal onder druk. Prijzen rijzen de pan uit en de kwaliteit laat soms te wensen over. Mercadero vraagt Brody mee …

lees verder »

Nationale kringloopdag bij Rataplan succesvol

10 oktober 2013 was het weer zover: de nationale kringloopdag. Dit jaar met het thema ‘Ontmoet je held tijdens de nationale kringloopdag’. De winkels van Rataplan zijn ook weer van de partij. Aan Brody de opdracht de publiciteit vooraf te …

lees verder »

Succesvolle opening van Rataplan-winkels in Haarlem

“In augustus en september 2013 openen we 2 nieuwe kringloopwinkels in Haarlem. Zorg dat de winkels zwart zien van de mensen tijdens de openingsdagen. Dus Brody, even flink aan de boom rammelen! Zorg voor voldoende publiciteit.” Rataplan groeit hard. Met …

lees verder »

Omzet in Rataplan Diemen omhoog

Te weinig mensen weten dat Diemen sinds een jaar weer een kringloopwinkel heeft. Voorbijgangers zien niet eens dat er aan de Weesperstraat (langs het kanaal) in Diemen een Rataplan-vestiging zit. Er moet meer loop naar de winkel komen – nou …

lees verder »

Rijen dik publiek bij bezoek koninklijk paar aan Wageningen

Dat was een eervolle opdracht! Brody mocht in opdracht van gemeente Wageningen de publiciteit verzorgen rond het bezoek van koning Willem-Alexander en koningin Máxima aan Wageningen op 30 mei 2013. Een geslaagde dag! Op 30 mei deed het koninklijk paar …

lees verder »

Geslaagde kick-off samenwerkingsverband Passend Onderwijs

De nieuwe wet Passend Onderwijs wordt per 1 augustus 2014 ingevoerd, ook in regio Arnhem e.o. Het daarvoor opgerichte samenwerkingsverband PassendWijs vroeg Brody een communicatiestrategie te ontwikkelen en de kick-off te organiseren. De invoering van Passend Onderwijs is een ingrijpende …

lees verder »

Groot respons op geefactie aan kringloopwinkel Rataplan

Kringlooporganisatie Rataplan vroeg Brody een simpele maar doeltreffende actie te ontwikkelen om particulieren te bewegen hun overtollige spullen aan Rataplan te schenken. De aanlevering van spullen aan de kringloopwinkels van Rataplan bleef de laatste tijd achter en zonder aanvoer geen …

lees verder »

Nieuw vloerenmerk Arturo introduceren

Unipro BV (dochter van het beursgenoteerde Duitse Uzin-Utz AG) verkoopt sinds 2011 coatings en trendy kunstharsvloeren onder de nieuwe merknaam Arturo Unique Flooring. Voor industrie, parkeergarages, kantoren en woonhuizen. Brody (Marianna van den Broek) heeft de marketingafdeling van Unipro tijdelijk …

lees verder »

Fraaie jaarberichten zetten Halt Gelderland op de kaart

Voor Halt Gelderland maakt Brody al een aantal jaren het jaarbericht. Met daarin een verantwoording van het gevoerde beleid voor zowel haar repressieve als preventieve activiteiten. De jaarberichten worden elk jaar goed ontvangen. Halt Gelderland is een onderdeel van de …

lees verder »

Nieuw kinderdagverblijf van FKN in Zwolle promoten

FKN Flexibele Kinderopvang Nederland opende in 2009 een nieuw kinderdagverblijf in Zwolle en vroeg Brody hieraan bekendheid te geven. Dit was de start van een warme samenwerking. FKN is een  kleine kinderopvangorganisatie in regio Zwolle die het anders wil doet. …

lees verder »

Halt Gelderland meer in het nieuws

Halt Gelderland wilde haar preventieve activiteiten meer onder de aandacht brengen bij gemeenten, politie, welzijnswerk en winkeliers. De directie vroeg Brody haar daarbij te helpen. Brody heeft daarvoor in eerste instantie een communicatieplan ontwikkeld en schrijft al jaren tal van …

lees verder »

Website en nieuwsbrieven voor onderwijsorganisatie Trivium

Onderwijsorganisatie Trivium vroeg Brody in 2005 een nieuwe website te ontwikkelen. Daarna volgden al snel nieuwsbrieven, folders en schoolplannen. Door de jarenlange relatie inmiddels kent Brody alle ins en outs van Trivium en haar 14 basisscholen. En dat werkt snel …

lees verder »

Jaarverslagen van Holland Colours NV

Brody schrijft en redigeert sinds jaar en dag de jaarverslagen van Holland Colours NV. Dit doet ze in opdracht van reclamebureau Doorrood Persuasive Agency. In nauwe samenwerking bedenken ze het concept en maken van de jaarverslagen echte paradepaardjes. Holland Colours …

lees verder »

Wageningen start met citymarketing

De gemeente Wageningen vroeg Brody een plan te ontwikkelen om de stad te promoten. Wageningen heeft immers veel meer te bieden dan alleen de universiteit en het 5 mei festival. Een levendige, historische stad en prachtige natuur.  En dat mogen …

lees verder »

Website FKN geoptimaliseerd: in top 3 Google

FKN (Flexibele Kinderopvang Nederland) wilde online beter gevonden worden en schakelde daarvoor Brody in. En niet zonder succes. Binnen een paar weken stond de website van FKN in de top 3 van Google. FKN is een kinderopvangorganisatie met 3 kinderdagverblijven …

lees verder »

Ambities ondernemers centraal in online campagnes Energiecentrum MKB

Na voorgaande succesvolle online campagnes richtte Energiecentrum MKB zich in 2011 op de ambities van ondernemers om energie te besparen. Dit natuurlijk weer vooral online, via de website en social media. Wederom een mooie online marketing uitdaging voor Brody. Marianna …

lees verder »

Energiecentrum zet broer Guus Hiddink in voor online campagnes

Energiecentrum MKB, de ondernemersclub voor energiebesparing, wilde meer ondernemers bereiken. Daarvoor heeft Brody in 2010 een brede campagne gecoördineerd, waarin de echte broer van Guus Hiddink optrad als energiecoach.

Energiecentrum MKB start met online marketing

Energiecentrum MKB had Brody in de arm genomen om tijdelijk de communicatieafdeling te komen versterken. Energiecentrum MKB stond voor een grote uitdaging om ondernemers te stimuleren tot energiebesparing. Dit door vooral online, via de website en social media.  Een mooie …

lees verder »

Theatervoorstellingen van de Waterlanders uitverkocht

Brody heeft in het voorjaar van 2011 de publiciteit van ‘Tocht’, een reeks bijzondere theatervoorstellingen van de Waterlanders in Amsterdam en Wageningen, inclusief inzet website en social media. Het succes was groot, alle voorstellingen uitverkocht!

Website voor Ondernemersfonds Wageningen

Stichting Ondernemersfonds Wageningen (SOW) vroeg Brody een website te ontwikkelen om het winkelen in Wageningen te promoten. Hiermee werd de basis voor citymarketing van Wageningen gelegd. SOW is een collectief van alle bedrijven uit het centrum van Wageningen die gezamenlijk voor …

lees verder »

Brody actief voor Wageningen UR / Ministerie LNV

Brody heeft in opdracht van Communication Services van Wageningen UR meerdere onderzoeken gedaan naar de presentaties van onderzoeksresultaten van onderzoeksscholen.  Speciaal werd er gekeken naar hoe onderzoeksresultaten hun weg vinden naar de maatschappij en het bedrijfsleven: kwaliteit en effectiviteit. In …

lees verder »

Schrijven voor Eneco en andere opdrachtgevers

In opdracht van TinQwise heeft Brody in 2008 een opleidingsmodule geschreven voor Eneco Infra, verantwoordelijk voor de aanleg van netten en aansluitingen. Deze module is een onderdeel van de cursus ‘Werkvoorbereiding’. Deze cursus is bedoeld voor nieuwe projectmedewerkers die de …

lees verder »

Mercadero heeft nieuw gezicht

Mercadero vroeg in 2009 Brody een huisstijl te ontwerpen. Mercadero begeleidt bedrijven in ontwikkelingslanden die hun foodproducten in Europa willen afzetten. Mercadero begeleidt een-op-een, promoot de producten, legt contacten en geeft algemene handelsinformatie. Vaak zijn dit kleine producenten die een …

lees verder »

Website voor BRN Consult

BRN Consult vroeg Brody een website te ontwikkelen. BRN Consult uit Nijmegen begeleidt startende ondernemers en helpt hen een koers uit te zetten voor hun bedrijf. Met dit gegeven is Brody aan de slag gegaan. Brody tekende voor het concept …

lees verder »

Teksten voor verkoopbrochures vastgoedprojecten

Brody schrijft wervende teksten voor verkoopbrochures van vastgoedprojecten. Zo heeft in opdracht van Doorrood Persuasive Agency de teksten geschreven van de verkoopbrochures voor 2 vastgoedprojecten in Apeldoorn: de nieuwe woonwijk Zuidbroek Finesse en voor Sparta Luce, een lux appartementencomplex.  

Nieuw merk Casa Foresta ontwikkeld

Foodinnovator Judith Evenaar vroeg Brody een hoogwaardig concept te ontwikkelen voor het in de markt zetten van kweekpakketten van paddenstoelen, zoals Shiitake. Brody ging aan de slag: markanalyse, positionering en creatieve verslagslag in naam en merkbeleving. En zo ontstond een …

lees verder »

Voor Buro49 huisstijl en website ontwikkeld

Buro49, een adviesbureau voor de hospitality-branche, vroeg Brody in 2006 een huisstijl en website te ontwikkelen. De visie van Buro49 is samengebald in wet 49: Resultaat is de som van alle goede zetten. Dit kunt u breed of smal zien. …

lees verder »