Ouderwetse promotie

Online marketing neemt een steeds grotere plek in – wie heeft er vandaag de dag geen website? – maar de ‘ouderwetse promotie’:  sales- en communicatieactiviteiten als brochures en advertenties hebben nog steeds hun waarde. De kracht zit ‘m in een goede kruisbestuiving tussen online en offline. Uw vertrekpunt is niet een website, Facebookpagina of een folder, maar wat u wilt bereiken met uw bedrijf. Daarvoor is vaak een mix van online- en offline-middelen nodig.

Publiciteit, brochures en teksten…

Onze kennis reikt verder dan vandaag; al zo’n 25 jaar helpen we bedrijven en organisaties met hun communicatievraagstukken, verzorgen we de publiciteit rond een event, positioneren we bedrijven en producten, bedenken we advertenties en maken we brochures. Dat blijven we natuurlijk doen en nemen indien nodig daarin online mee. Creating your business, ook online.

  • Positionering bedrijven en merken
  • Marketingplannen
  • Communicatieplannen
  • Verzorgen van publiciteit
  • Schrijven en vormgeven van brochures,  nieuwsbrieven, persberichten,  jaarverslagen etcetera
  • Redactie en eindredactie
  • en natuurlijk de online variant ervan!

Reacties zijn gesloten.