Nieuwsblog

Wat is usability? #Wet 1: Don’t make me think

Ik ben een groot fan van Steve Krug, een usabilty consultant die het standaardwerk Don’t make me think heeft geschreven. Die titel is al een vondst op zich. ‘Don’t make me think’ herbergt alles wat usability is. Het is de …

lees verder »

Succesvolle lancering Vergunningchecker Pro

Voor Geodan Vergunningeninfo BV kreeg Brody de vraag  een online plan te ontwikkelen voor marktintroductie van de Vergunningchecker Pro, speciaal voor de bouwsector. De online marketingcampagnes lopen vanaf 4 oktober 2016 en de eerste tekenen wijzen op succes.  Brody is begonnen met …

lees verder »

Kansen voor webshops buitensportzaken

Bergschoenen zoeken in een kleine maat… ga er maar eens aanstaan. Je denkt dat internet je wel een handje helpt. Niet dus. De zoekresultaten vallen tegen; de webshops nog meer. Dan maar een fysiek rondje langs Bever en Zwerfkei. Ik …

lees verder »

De deeleconomie pur sang bij Blokker

Als je met online marketing bezig bent, vergeet je nogal eens de ‘analoge wereld’. Het delen van meningen, kamers, je tuingereedschap en auto’s is er immers bij de gratie van internet. Ja, dat klopt maar vergeet niet dat het mensen …

lees verder »

Online strategie Dirkzwager advocaten en notarissen

Dirkzwager advocaten en notarissen is een innovatief kantoor dat actief kennis deelt op internet. In de branche zijn ze hiermee erg succesvol, en dat willen ze ook graag blijven. Vandaar dat Brody de online prestaties heeft geanalyseerd en op basis van ontwikkelingen …

lees verder »

Brody in magazine Alfa Accountants

In het septembernummer (2014) van ‘Mens in bedrijf’ van Alfa Accountants staat Marianna van den Broek, van Brody, stil bij de aarzelende houding van veel MKB’ers voor wat online marketing betreft. Lees ‘Wie is er bang voor online marketing?’ >>

Onbekommerd fietsen in het digitale tijdperk

Vroeger was je dagen bezig om je fietsvakantie voor te bereiden, nu een paar uur. Dit dankzij de prachtige digitale tools die het internet je biedt, zoals de fietsrouteplanner van de Fietsersbond. Alleen jammer dat de wereld van de apps nog …

lees verder »

Waarom een goed vindbare website? 76% koopt via internet. Daarom!

In 2014-1 heeft 76% van de Nederlanders voor 3,63 miljard euro aan producten en diensten via internet gekocht, 22% van alle consumentenuitgaven. Schrikt niet! Dit biedt juist kansen, ook voor de winkelier in de straat. Zorg ook voor een goed vindbare …

lees verder »

Notarissen en advocaten hebben internetvrees

Wachten tot het grind knerpt. Dat hebben notarissen en advocaten decennialang gedaan. De klanten kwamen vanzelf. Die tijd is voorbij. Marktwerking en digitalisering hebben hun intrede gemaakt. De crisis deed de rest. Een groot deel van de branche klaagt steen …

lees verder »

Website Kraamzorg : onze jongste telg

Wij hebben iets kleins en fijns op de wereld mogen zetten: de eerste website van Kraamzorg Plus Den Haag. Petra Blom is de trotse moeder. Zij heeft Brody gevraagd haar te helpen met tekst, vormgeving, optimalisatie en bouw van haar nieuwe website.  …

lees verder »

Website Aaltje Vincent online gegaan

Afgelopen maanden hebben we hard aan de website van Aaltje Vincent gewerkt. Vandaag was het dan zover: de nieuwe website is online gegaan. Aaltje is er erg content mee. En wij dus ook.  Aaltje Vincent bedrijft Jobmarketing. Als eerste in Nederland …

lees verder »

Centrale informatievoorziening Passend Onderwijs

Brody ontwikkelt de komende tijd de centrale informatievoorziening van PassendWijs, het samenwerkingsverband voor passend onderwijs in Arnhem en omstreken (regio 25-06). Vanaf 1 augustus 2014 moeten zowel basisscholen, ouders en jeugdzorginstanties hun weg vinden via de website PassendWijs. De nieuwe wet …

lees verder »

Contentmarketing en de weggeefeconomie

Dit najaar had de Communicatiekring Arnhem & Nijmegen een interessante collegereeks over ‘Het geld is op’.  Het ging over hoe je effectiever je vak kunt uitoefenen, maar vooral ook dat deze tijd van krapte je ook tot andere inzichten kan …

lees verder »

Succesvolle opening van Rataplan-winkels in Haarlem

“In augustus en september 2013 openen we 2 nieuwe kringloopwinkels in Haarlem. Zorg dat de winkels zwart zien van de mensen tijdens de openingsdagen. Dus Brody, even flink aan de boom rammelen! Zorg voor voldoende publiciteit.” Rataplan groeit hard. Met …

lees verder »

Rijen dik publiek bij bezoek koninklijk paar aan Wageningen

Dat was een eervolle opdracht! Brody mocht in opdracht van gemeente Wageningen de publiciteit verzorgen rond het bezoek van koning Willem-Alexander en koningin Máxima aan Wageningen op 30 mei 2013. Een geslaagde dag! Op 30 mei deed het koninklijk paar …

lees verder »